för er som vill veta lite mer om mig :)

Namn: Fanny Matilda Öhrn
Jag kommer från:Sverige
Jag är just nu: typ uttråkad..
Tycker du om någon just nu: nää
Jag samlar på: typ inget..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
Gillar du golf: har spelat de en gång..
Vilken tid gick du upp idag: typ 20 över 7
Har du sovit i din egna säng inatt: aa
Har du strumpor på dig nu: mm
Hur svarar du i telefon: hallå
Är du ensam nu: aa
Vad ska du göra sen: kolla på ghost wisperer och plugga -.- 
Vad ska du göra imorgon: skola och kanske va med någon..
Var vill du bo när du blir stor: vet inte,med någon jag tycker om kanske..
Är det okej att gråta:  ja
När grät du senast: igår
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommarlov! :)
Laddar du ner musik och film från internet: Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka utomlands,shoppa,spara..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej,men det e fint
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: mellan 11-14
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: kanske
Är du bra på att laga mat: sådär,va bättre förut när jag va liten :)
Är du flygrädd:
Hur vig är du: ganska så vig..
Vad dricker du helst när du är törstig: typ Ramlösa :)
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry typ..
Tror du på ett liv efter döden: vet inte..
Vad äter du helst när du ser på film: Godis elr popcorn
Lever dina föräldrar tillsammans: nej,dom e skilda
Vilken ögonfärg har du: blå/grön
Vilken hårfärg har du naturligt: mörkblondt
Vilka hårfärger har du haft: samma som ovanför..har inte färgat
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: ,mm =/
Är du beroende av något: vet inte.. 
Senaste låt du hörde: Livvi Franc ft Pitbull - Now i'm that bitch
Vad gör du på helgerna: är med kompisar :)
Hur många timmar sover du på en natt: typ 8..
Senaste bok: typ Imorgon när kriget kom..
Saknar du någon nu: mm
Vem ringde dig senast: mamma
Är du allergisk mot något: typ aa
Var du glad igår: aa de tror jag :)
Vad är din favoritfärg: typ vit,grå och svart..för de matchar till allt :)
Sminkar du dig: aa


nu ska jag kolla på Ghost Wisperer :)


skriver mer sen..kanske skriver jag ett inlägg sen om jag orkar.. <33


puss och kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0