Wavin' flag

god morgon!

hoppas ni har sovit gott.det har iallafall jag.jag har varit vaken i en halvtimme nu,har inte gjort så mkt.jag har ätit frukost och lyssnat på musik(k'naan såklart)
ska kolla klart på filmen vi började kolla på hemma hos johanna igår. jag laddade ner den när jag kom hem och kollade men jag vart så trött att jag stängde av,men det är en liten bit kvar :)


jag kan berätta vad jag gjorde igår medans jag väntar på att bilden på filmen ska ladda klart :D

DAGEN:
på dagen träffade jag frida i spånga och vi satte oss på 119 och åkte ut på landet(backlura)slutstationen var en station,det fanns inte ens en station på andra sidan vägen :P
så när vi hade kommit fram gick vi av bussen och sen åkte vi tillbaka mot hässelby strand.där tog vi tåget till vällingby och på tåget va de en kille från min förra skola(han gick där för skit länge sen)som glodde skit mkt på oss.i vällingby gick vi till donken och åt el nacho,Mc chicken jr,och äppelpaj.sen åkte vi tillbaka till spånga och sen hem.

KVÄLLEN:
på kvällen frågade jag frida om hon ville hänga med ut men hon pallade inte..så jag frågade några andra men ingen pallade/kunde så jag smsade johanna men hon svarade inte på mina sms och hon va inte inne på msn och min facebook chatt funkar inte så jag skickade ett medelande/mail till henne på facebook och hon sa att hon skulle vara med sosso men att dom kunde komma ut lite.så vi träffades och gick till grottan och där kännde vi typ inga..elr ja kände några men inte så bra.så vi gick ner till video och där köpte dom B&J glass och sen gick vi hem till Johanna och där va hennes kusin och hans skiit söta kompis.där kollade vi på film(den ja ska kolla klart på nu) och sen vid halv 12 gick jag till bussen,det va helt DÖTT i spånga och bromsten. på spånga station såg jag 4 människor och i bromsten såg jag inte en ända..så gick ja va bussen och gick hem.kom hem vid 12.när jag kom hem satte ja mej vid datan i typ 1 timme och sen kollade jag på film :D

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0