skola och vällingby och bilder

SKOLA
Idag va jag i skolan som vanligt,elr som jag ska vara iaf..va ju inte i skolan på lovet.
Vi började med slöjd,först va jag i syslöjden och hjälpte till att städa(var tvungen),sen gick jag in i träslöjden och kollade på Sällskapsresan,efter att vi hade kollat i typ 45 minuter,tryckte Patrik på en röd knapp på väggen och  strömmen i TVen försvann så vi kunde inte kolla och träslöjdsläraren visste inte vad de va som hade hänt så vi fick sluta.
Då gick vi ner i grottan och jag va där i ca 30 minuter, för jag ville gå ner och köpa godis men varken Frida eller Johanna ville följa med så jag gick till centrum utan dom,och precis när jag hade kommit ut kom Isak,André,Lukas,Amer och Emanuel som oxo skulle till centrum så ja gick med dom och nere i centrum träffade vi Oliver och Patrik,jag gick och köpte godis och sen gick jag tillbaka till skolan och vi hade bild.
Efter lunchen hade vi matte och sen slutade jag.
Satt och väntade på Frida med Noely och Becka,Noely väntade på Mona och Sabina och Becka på sin kompis Meja..
När Frida hade slutat gick vi ut för att ta bussen och då såg vi Andre,Isak,Lukas och Andi sitta på busshållsplatsen så vi stog och snackade med dom,och då kom Johanna,Jacke,Noely,Mona och Sabina springandes mot 118 för dom skulle till Vällingby så jag sa till Frida att vi kunde hänga med dom och sen dra hem till mig om hon ville så vi gick på bussen som va PROPPFULL jag skojar inte,de va sjukt mycket folk i den.men då kom killarna som vi hade snackat med på busshållplatsen och ba "vi följer med till vällingby" men då funkade inte Isaks busskort så vi tjejer gick av och sa att vi kunde ta 179 ist.och när vi kom till vinsta skolan gick Quim och Anton på bussen och så tog vi tjejer lite kort och sen va vi framme =)

VÄLLINGBY
När vi va framme i vällingby gick vi i typ 3 grupper,tjejerna i den ena killarna i den andra och jag,Frida och André i den tredje:P
Men iaf,tjejerna skulle till donken och äta och killarna+André hängde också med dit,elr inte Quim och Anton för Quim kulle köpa en datamus.jag och frida va inte hungriga så vi följde med Quim och Anton.först gick vi till teknikmagasinet och sen Kjell & CO.när Quim hade köpt sin datamus gick vi till donken och kollade om dom andra va där(och de va dom)så jag,Anton och Quim gick ner och beställde.jag beställde 2 glassar med chokladsås och pommmes till mig och frida =)sen gick jag upp och vi åt vår glass.sen skulle Quim dra för han skulle ha hemspråk.men vi gick typ 10 minuter efter för Mona skulle också på hemspråk(Noely också men hon orkade inte)så vi tog 116 och vid mig gick jag,Frida,Andi,Isak och Lukas av och vi gick hem till mig och kollade lite på TV.
och nu sitter jag hemma i mitt rum själv och lyssnar på musik,de är faktist skönt att vara själv.är jätte sugen på sushi men mamma sa att vi kunde äta de någon annan dag =)

noely<33


jaag


frida,elin,åsa,sandra,ewe,amanda,julia


johanna och simon


johanna,noely,sara


becka sötis<33



hahah,Becka satte en godis på väggen <3


johanna,noely,martin


frida<33


jag igen<3

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0