lite blandat

ska försköka bli bättre på att uppdatera bloggen!men min data hemma hos pappa e knas och jag är hos mamma varannan vecka..
  nu sitter jag och lyssnar på musik,ska fortsätta på min svenka läxa.ska skriva en fantasy "saga" eller vad de kallas.det är ganska roligt när man har komit in i skrivandet annars suger de apballe.

i morgon ska vi åka skridskor på morgonen kl 8.jag tycker det är kul att åka skridskor,tränade konståkning förrut,iaf jag och Linnéa ska snacka med Eva imorgon så kanske vi kunde byta teknik grupp med varandra.om jag fortsätter i den jag går i nu kommer jag sluta 16:25!!vilket jag INTE vill!
*hoppas bara mamma skriver en lapp till Eva(gympaläraren)att jag inte behöver ha hjälm imorgon.för det är fult,oskönt och jag orkar inte åka hem till pappa för att hämta hjälmen..

JIPPIE min kamera har kommit tillbaka från lagningen nu :D

puss puss♥


Kommentarer
Postat av: eve

tror du linnea vill sluta 16:25 elr??

2010-01-19 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0