j*vla hora du känner inte mig!!

idag har jag varit med Johanna i vällingby.där köpte jag en bh som jag kanske lägger ut en bild på sen och så åt vi på donken :D vi satt på donken i över 1 timme.
sen kl 2 va vi tvungna att springa till bussen för johanna skulle ta tåget till stallet kl 14:25.men det hann hon inte så vi gick in i skolan(kännder skit konstigt att vara där)och när vi hade varit där en lten stund gick vi mot johanna och johanna gick hem men jag fortsatte till vällingby(ingen aning om varför,hade inget att göra där)så jag gick hem tll min mamma och nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar lite :)

jävla hora,du kallar mig bitch och tjock när du har sett mig en gång och inte ens känner mig!!

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0