just a little bit of my phone

Vad har du för bakgrund?
en bild på mina och fridas fötter<33

Ringsingnal?
one three hill

Hur mycket batteri har du kvar?
typ full..

Vem ringde du senast?
Linnea<3

Vem ringde dig senast?
Hannadingud

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Hon får vänta,eller vi kanske slutar tidigare

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Isabella<3

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
A okej,men vi kan göra de efter skolan för grejene att jag bara kör till några och jag vet vissa kommer bli ledsna isf :P <3

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Görs?:P

Vad står det i ditt första utkast?
jag äter hos linnea

Och ditt 5:e utkast?
-

Har du några sparade medelanden?
Ja, 17

Har du något i utkorgen?
nej

Vad är rekord på snake på din mobil?
149(tror inte ens de e jag som har spelat)

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Axel

Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde,Maddis,mamma,mamma job mob,mamma job,Manfred,Maria Ottosson,Marianna,Marinett,Martin,Matilda W,Mikaela,Moa,mobil info,Mona,mormor

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
vet inte

Vad står det i dina anteckningar?
Inget

Har du privat nummer just nu?
Nope

hade lite tråkigt,men nu vet ni lite mer om min mobil :P

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0