JAG VILL HA SOMMAR,NUUU!!

har kollat på victoria secret fashion show för tredje gången på typ en vecka(årets bästa program enligt mig),har precis druckit vanilj te och ätit cookies,gott gott ska hämta lite mer te snart :)

idag har jag varit med frida och hanna i vällingby,vi köpte lite presenter och sen fick jag skjuts hem fastä de bara är tyå 200 meter att gå från vällinby hem till mig :P
och när jag kom hem satte jag mig vid datan och lyssnade på musik och chillade.
sen efter maten kollade jag och mamma i H&M katalogen och hittade lite grejer som vi tyckte va snygga och jag hittade en bikini som jag ska köpa men jag vet inte om jag vill ha densom är vit/blå elr den som är korall/brun,jag måste ha en bikini med mig till thailand och sen ska jag nog köpa någon bikini där..ska shoppa jätte mkt eftersom de billigt där.fast det är lite mindre än 3 mnader kvar tills jag åker(åker 4 dagar innan påsklovet)

sjukt bra låt
http://www.youtube.com/watch?v=6pPTHvHpkZ8&translated=1
den är med i vs de va därör jag börja lyssna på den(det är den låten som är när det är den "förtrollade skogen"

puss och kram ♥
bild från i somras när vi va på kanaan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0