it's time to be

juste,jag stod och väntade på frida i spånga och då kom de fram en konstig man till mig oc börja snacka,jag började ignorera honom sen stannade han framför mig och börja snacka om att jag skulle bli sjuk och få influensa för att jag inte hade tillräckligt mycket kläder på mig..jag hade jacka,vantar och mössa!men bara för jag inte hade en tjock fjällräven,skulle jag bl sjuk eller något i den stilen sa han :P

haha men iaf,jag träffade Frida och vi gick till solhemsskolans skolgård och hittade 2 snören som sitter fast mellan 2 stolpar,som man typ kan "gunga" på.och Frida frös typ ihjäl(stackare)och då ser hon att hon har fått ett sms av Isak där det står "kom hem till mig,det är kallt ute"vi ba vafan!!de e klart vi vet att de e kallt ute,vi har väntat på er i 30 minuter!!!!sen gick vi hem till Isak iaf och där va Oliver,Isak och Lukas och dom spelade något skjutspel:P
sen va vi där en stund sen skulle jag gå hem och äta,och frida skulle också hem så vi gick tillsammans =)

ska fixa lite te och sen gå upp på mitt rum och plocka framkläder tills imorgon och sen sätta mig i sängen och lyssna på musik :D

jag älskar musik!!man kan lyssna på glad musik när man är glad,lugn musik på kvällen,snabb musik på dagen,party musik när man vill dansa ellr bara ha roligt,de finns musik för alla tillfällen!! =D


  finaste Frida Emelie Ottosson

puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0