it's in the ABC of growing up

sitter och lyssnar på Imogen Heap-Speeding cars
blir fett irriterad att den inte finns på spotify..

Idag efter skolan åkte jag och Frida till vällingby och kollade i lite affärer(typ 2 men iaf),sen gick vi till donken och åt.
Vi åt Mc chicken och glass med chokladsås. När i hade ätit upp gick vi till Stadium och Frida köpe en Fred Perry tröja som va skit snygg :D
Hoppas hon lägger ut en bild på den sen.
När hon hade köpt sin tröja gick vi ut till hennes mamma som väntade på oss i bilen, jag fick skjuts hem. Och när jag kom hem gick jag och duschade och se satte jag mig vid datan :)
(Ser ni va duktig jag var som skrev med stora bokstäver ) =)

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0