hemma efter Avatar



nu är jag hemma efter att ha vart på bio med frida :)

jag var väldigt skeptisk till att se filmen från början..så i början av filmen hade jag lixom inställningen att filmen skulle vara dålig,jag ville inte att den skulle vara bra.men efter ett tag började en bli bättre och bättre..och i slutet var den ganska så bra.
ingen film jag skulle vilja gå och se igen men men..
jag tycker att man ska gå och se filmen innan man säger att den är dålig,och man ska inte vilja att den ska vara dålig som jag gjorde det förstör filmen lite.. och GLÖM INTE att gå på toa innan..jag hade gått på toa hemma och sen drack jag ett glas cola innan jag gick och under filmen drack jag också cola=blev kissnödig efter typ 2 timmar och fick sitta i typ 40 minuter och vara kissnödig, JOBBIGT.SE

efter filmen fick jag skjuts av fridas mamma(tack)men det var ganska onödigt eftersom det tar 4 minuter för mig att gå hem från vällingby centrum :)


jag igår :)

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0