film film film..

nu har jag kollat på Kidulthood och the hangover.

alla säger att the hangover e så bra,men jag tyckte inte den va så bra faktist.lite rolig kanske men inge speciell..
ska ladda ner en film som jag såg i somras,den handlar om hur man spelar poker och så,den heter 21 och är faktist riktigt bra.
HAHAH laddar ner Fanny och Alexander nu också.har aldrig sett den men Fanny är så fint namn och den är typ en av dom bästa filmerna Ingmar Bergman har gjort så.men vet inte om jag pallar kolla på den XD 


om ni vet någon bra film kommentera gärna :)


det kommer nog ta en stund att ladda ner den,även om det har gått skit snabbt idag och igår :D
ska nog se den efter jag har ätit,kanske ska se Adulthood nu det är typ fortsättningen på Kidulthood.ska duscha också..vi får se vilken ordning jag gör allt i :)

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0