naaww<3

tja tja bitches :D

nu har tecia och jacke precis gått hem.

jag är skit hungrig!
men mamma har börjat med maten så det är nog snart klart :D

idag va skolan som vanligt..fast på svenskan hade vi vikarie som va lite konstig XD

efter skolan va jag kvar med Simon och Becka och kollade på när 7ab hade matte :P
vi kastade in snö i deras klassrum och lite sådär..

nu chattar jag med Alice om gamla minnen från när hon bodde i bromsten :D

vi kommer på en hel del. TEX när vi ringde till elverket med Bella,
lekte star wars och en gubbe sa till mig att jag förstörde garaget för jag råkade nudda det me en pinne,
hade Frej och Zackarias som typ "förebilder" för dom va coola och hade fjällisar
gick runt i SVEA mössor

och massa mer :D

SAKNAR DEJ ALICE(OSMARTAST@) !!!<33


hihi kommer aldrig glömma,love you!!<3



puss och kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0