tja tja

idag gick jag bara på jumpan sen taggade vi till centrum och se satte vi oss på tåget in mot stan.
(vi=jag,oliver,andi,ewe och johanna.)

vi pallade inte gå på lektionerna i skolan,så jag smsade min mamma och sa att jag mådde dålig och gick hem.fast vi åkte in mot stan och gick upp i Gallerian.men jag ville inte vara där eftersom min mamma jobbar i stan så hon skulle kunna kommit dit för at äta lunch eller så.
så vi taggade ner till tunnelbanan och åkte mot Akalla.när vi va på tåget ringde min mamma och utan att tänka på det svarade jag och hon hörde att jag att på tunnelbanan.
mamma vart skit sur och sa att jag skulle åka hem.jag vart skit nervös och började skaka...men jag åkte iaf hem för jag ville inte få utegångsförbud elr något sånt.(det är ju snart helg)
på vägen hem ringde mamma 4 ggr och smsade typ 3 ggr och frågade vart jag va och varför jag inte svarade.när jag kom hem smsade jag och sa att jag hade somnat och därför inte svarat.
så hon ringde mig och vi snackade i 20 minuter

nu är dom på väg hit,vi får se vad vi gör.kanske går ut eller så nått..

skriver senare

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0