PLUGGAT !!

jag har pluggat för första gången på 2010!! HAHHA

det är faktist sant,innan ar jag bara skitit i läxorna och suttit vid datan. men idag tog jag med mig böckerna hem och pluggade. jag har pluggat spanska,matte och lite musik. ska läsa fysik sen..det kanske inte va så mycket men jag käner mig duktig :D

idag va allt som vanligt i skolan.
hhahah på SO lektionen va det några från andra sjuan som bankade på dörren och höll på att skrika men Lasse blev inte sur för han visste att det va de dom ville,men dom gav sig aldrig :P

efter att jag hade pluggat badade jag :D

nu ska jag spela lite spel på facebook och sen gå och hjälpa mamma med maten.

puss och kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0