namnsdag idag :D

idag va jag i skolan,hade jumpa,bild,musk och matte.
fett chill :D

efter skolan gick jag,Quim,oliver,andi,isak,noely,mona och sabina ner till centrum(förlåt om jag glömde nån)
vi gick in på konsum och köpte lite grejer :P
sen gick vi och satte oss på busshållplatsen i typ 1 timme elr mer..sen kom några fler också typ Johanna och Frida.
och Oliver tog noelys busskort och åkte iväg med andi men dom kom ganska snabbt tillbaka men oliver ville inte ge noely hennes busskort...
så åkte vi till skolan och gick runt där lite.

och när jag skulle hem tog jag 116 för jag orkade inte vänta på 179,iaf 116 va helt cp.de pep hela tiden och det gick typ inte stäga dörrarna..

men nu är jag iaf hemma och har kollat på top model 7 och ätit mellis.
ska plugga lite senare..har inte så mycket läxor just nu.ska läsa lite fysik och plugga spanska.






puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0