måndag morgon

tjabba tjena allihopa :D

idag börjar jag kl 9:15,vet faktist inte när jag slutar.men får väl reda på det när jag kommer till skolan eftersom jag har ett schema i mitt skåp.

jag får typ damp för filmen jag började ladda ner igår ca 16:40 har bara kommit upp i 21.8 % och den andra filmen "21" va det inget ljud på..
igår när jag laddade ner Kidulthood gick det skit fort,den blev klar på en timme.så jag kunde börja kolla på den nästan direkt, men Fanny och Alexander vill inte vara snabb -.-



HAHA den verkar inte ens bra.tror jag laddar ner en annan film ist..

nu måste jag sminka mig och lyssna på musik sen ska jag gå till bussen :)

puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0