hand i hand

igår sov Frida här,vi hade roligt! :D
vi lagade mat och lyssnade på musik,min säng blev knas och massa saker :D

men nu har hon gått hem, elr hon gick för typ 2 timmar sen =(

jag måste plugga! men har inga skolböcker hemma..hoppas mamma inte dampar på mig.
jag ska ta hem alla böcker imorgon och plugga som en galning! (hahah mitt skåp kommer bli tomt)

fast jag har en svenska bok som jag ska läsa..alla i sjuan säger att den är dålig men Alexandra(min kompis i nian) säger att den är bra..vi får se vad jag tycker

nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik,känner mej jävligt lat..men har inget att göra uppe..

som jag skrev tidigare är min kamera hos pappa så jag har inga nya bilder..

kommentera mer,skriv vad ni vill ha mer av elr bara vad ni vill!! :D



puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0