fredag!

idag va de tårttävling och bokstavstävling i skolan. vi vann 2 diplom i bokstavstävlingen ett för typ "nyaste idén" och ett för "bästa framförandet". ingen elev fattade hur vi kunde vinna för vi va uppe på scenen i typ 15 sekunder och resten av tiden gick vi runt  i aulan..

i tårttävlingen gick det inte så bra...vi vann inget pris men om dom hade smakat på tårtorna hade vi lätt vunnit godaste tårtan! :D

efter skolan gick jag och frida hem till simon och där va anton också :D i början hade vi lite tråkigt för anton hade förstört simons dator och simon satt och spelade cod typ...men sen hade vi as kul,vi skickade massa konstiga sms,kastade godis,förstörde simons säng,stökade till i hans rum..och mycket mer :P
när vi skule gå så hittade jag inte min ipod..den har försvunnit i simon rum..men han skulle smsa när han hittar den :D

nu ska jag gå och hämta lite godis och sen sätta på mig mjukisbyxor och sen chilla i sängen med musik :)


ÄLSKAR ER FRIDA OCH TECIA!! <333
(shit va jag vill ha sommar NU,NU,NU!!!,det e inte jag som har täckt för Tecias face på bilden)

puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0