åker till fjällen på lovet!

hej alla söta små filurer där ute!

sitter vid min brors dator eftersom den andra datan är helt cp..imorgon ska jag till min pappa,då får jag sitta vid min egna dator igen! :D

idag hade vi teknik och matteprov..de gick rätt bra på båda..har inget mer att säga om dom.

idag va det vanlig skol dag.. fast på so:n dog jag typ av garv!! HAHA
Burak och Oliver satt och gjorde massa roliga miner och Patrik sov..HAHHAAH!!
 Burak blev utskickad från lektionen och Lasse sa att vi fick sova.. :D

nu ska min bror plugga så jag måste dra..

juste på lovet ska jag till fjällen. åker typ kl 7 på lördag morgon så jag kommer inte blogga under lovet..hoppas Frida kan göra något inlägg eftersom hon ska vara hemma..



puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0