00:27 = snart dags..

om 6 timmar och 40 minuter åker jag till fjällen..fan jag vill inte..aja jag har inget val..

idag va jag i skolan som vanligt. på No lektionen fick vi smaka några äckliga syror typ Oxalsyra,Vinsyra och Citronsyra..jag smakade bara Citronsyran.för jag höll på att spy av den så jag ville inte smaka nån av dom andra syrorna..och Manfred fick syra i ögat XD

efter skolan åkte jag och Frida hem till mig och åt mellis, sen kom Tecia. efter typ 2-3 timmar åkte Frida hem för hon skulle äta typ..då plattade jag halva Tecias hår sen pallade jag inte mer så hon fick göra resten själv. sen kom Frida tillbaka och vi lyssnade på musik,snackade med mina kusiner och deras kompis på skype..

nu ska jag typ sova..kanske sätter på en film :)


LOVE YOU GIRLS!!

puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0